Branding

Mere ud over kanten

”Det er lettere sagt end gjort”, lyder et velkendt mundheld. Men når det kommer til at fremhæve Midt- og Vestjylland som stedet, der har det hele, er det nærmest omvendt.

Midt- og vestjyder skal være bedre til at fortælle om de gode historier og steder – om de ting vi har gjort. 

Gennem ’place-branding’ og lokale ambassadører ønsker Business Region MidtVest at forbedre områdets image. At bringe et andet og mere attraktivt billede af Midt- og Vestjylland til omverden. Både med fokus på karrieremuligheder i erhvervslivet, den kulturelle mangfoldighed og på befolkningen - lige fra den vindblæste fisker i vest til den kreative designstuderende i øst.

Vi skal sætte os selv i scene og komme noget mere ud over kanten. Borgerinvolvering og lokale ambassadører sikrer, at brandingen også ’kommer nedefra’ med stor troværdighed og autenticitet.

[Midt- og Vestjylland er kendt som STEDET, fordi området har det hele]